Veelgestelde vragen
Hieronder vind je onze veelgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar dreaprint@hotm
Wat is de levertijd?
Jouw bestelling wordt binnen 2 – 5 werkdagen verzonden. (let op: werkdagen zijn van maandag tot vrijdag). Voor gepersonaliseerde items is de levertijd 3 – 7 werkdagen. Hierin ben ik afhankelijk van de snelheid van PostNL zelf.
Ik wil graag het product eerder ontvangen, want het is een cadeautje. Kan dat?
Dit is mogelijk. Maar e-mail even van te voren om te kijken of het haalbaar is. Ik doe mijn best om alle pakketjes zo snel mogelijk te verzenden.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van een brievenbuspakketje bedraagt € 3,95. De verzendkosten voor pakketpost bedraagt € 5,95. We verzenden via PostNL.
Hoe worden de producten verpakt?
Bestellingen die door de brievenbus passen, worden verzonden in een luchtkussenenvelop of brievenbusdoosje. Pakketpost wordt verzonden in een doos met eventuele beschermende opvulling.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Helaas kan het voorkomen dat het product niet helemaal voldoet of iets gaat zoals gepland. Graag raad ik aan om klachten eerst kenbaar te maken bij mij door een e-mail te sturen naar dreaprint@hotmail.com.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Mijn vraag staat niet tussen de veel gestelde vragen, wat dan?
Wanneer het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat, kun je een e-mail sturen naar dreaprint@hotmail.com. Ik probeer je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.